|
Post by Jerzy on Mar 31, 2010 15:03:28 GMT -5
Powiedzenia profesorów:
Ale ty nie masz wszystkich narządów.
Panowie, szukamy ciałek jamistych! /o zgubionych soczewkach kontaktowych/.
Zamknijcie temat za zamknięty.
Nie do końca jestem prawnikiem.
A teraz robimy przerwę na zaniesienie kiełbasy do domu.
Bardzo bardzo dużo więcej.
Na angielskim:
Musi być jakaś kara. Wolisz minusa czy napiszesz artykuł do gazetki?
Tłumaczenie z angielskiego: Julia została nakarmiona psem i poszła spać. / miało być: Julia nakarmiła psa/.
Uczeń pyta: Kto to jest King Diana? /chodziło o Księżną Dianę/
Ty nie musisz wszystkiego zrozumieć od razu. Masz to napisać w zeszycie i przetrawić w domu.
|
|
|
Post by uczen92 on Jun 24, 2010 5:26:29 GMT -5
CO PAN NA TO PANIE PROFESORZE :"Ci młodzi nauczycieli muszą "TRAWIĆ" teksty , które są kpiną dla nauczania . Nie należy się śmiać , ale trzeba płakać . Edukacjo - padasz na twarz . Piotr." To wypowiedz 'kogoś ' na pewnym forum..
|
|
|
Post by Jerzy on Jun 24, 2010 16:55:23 GMT -5
CO PAN NA TO PANIE PROFESORZE :"Ci młodzi nauczycieli muszą "TRAWIĆ" teksty , które są kpiną dla nauczania . Nie należy się śmiać , ale trzeba płakać . Edukacjo - padasz na twarz . Piotr." To wypowiedz 'kogoś ' na pewnym forum.. Ktoś przesadza z tym padaniem na twarz. Humor Zeszytów był zawsze, od niepamiętnych czasów. Jako dziecko lubiłem go czytać na ostatniej stronie Przekroju, takiego czasopisma z Krakowa. To było w latach 70 tych. Czy wtedy też edukacja padała na twarz? Na wszelki wypadek przeczytaj moją opinię na temat dawnej i współczesnej edukacji tutaj: zespolszkolprosz.proboards.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=21
|
|
glee ♥
Full Member
XOXOXO
|
Post by glee ♥ on Oct 29, 2010 13:29:47 GMT -5